مديرعامل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور كه به منظور افتتاح مركز فرهنگي هنري شماره 2 كانون به طبس سفر كرده بود به اتفاق همراهان خود به زيارت حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) مشرف و از فرهنگسراي حضرت بازديد کرد.

طبس- سرپرستی یزدفردا:مديرعامل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور كه به منظور افتتاح مركز فرهنگي هنري شماره 2 كانون به طبس سفر كرده بود  به اتفاق همراهان خود به زيارت حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) مشرف و از فرهنگسراي حضرت بازديد کرد.

"عباس ذوالفقاري" مدير عامل مؤسسه به تشريح خدمات فرهنگي، رفاهي و دستاوردهاي آستان قدس رضوي در "ميقات الرضا" پرداخت و "حسن فروزان" معاونت فرهنگي مؤسسه نیز گزارش مشروحي از فعاليت هاي فرهنگي بويژه در حوزه كتاب و كتابخواني ارائه نمود.

مديرعامل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور، خدمات آستان قدس رضوي در كل كشور را بي نظير و ستودني توصيف و تلاش هاي صورت گرفته بويژه در راستاي ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني و علاقمند نمودن كودكان و نوجوانان به كتاب را ارزشمند بيان نمود.

"سیدصادق رضایی"  در اين بازديد 2 هزار جلد كتاب كودك به منظور تجهيز بخش كودك در كتابخانه هاي وابسته به اين مؤسسه اهداء و آمادگي خود را جهت ارائه انتشارات كانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با تخفيف ويژه به آستان مبارك حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) اعلام نمود.

در آئین تشرف به حرم مطهر امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) و بازدید از مجموعه فرهنگی میقات الرضا، مدیرعامل و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مدیران کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های یزد، سمنان، مازندران، گرگان، خراسان‌جنوبی، کردستان و هرمزگان و دست‌اندرکاران و مربیان این کانون حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا